11 September, 2016

Wattle bird on pink pokers grevillea



Spring festival in Kings Park 

2 comments:

Unknown said...

Best Mevrouw van Boxtel,
(uw email functioneert niet dus doe ik het via deze weg)


Mijn naam is Robin d'Hondt en ik ben student International Business aan de Fontys te Tilburg.

Voor dat ik mag beginnen aan mijn afstudeerscriptie moet ik nog een flinke opdracht afronden. Deze opdracht is een fictieve casus voor het bestaande design meubel bedrijf Pastoe. Het bestaat uit een interne analyse van het bedrijf en een externe analyse van een toegewezen doelmarkt, in mijn geval Australie. Voor een brancheanalyse en een afnemersanalyse dien ik enkele expertsinterviews af te nemen bij retailers van design meubels in Australie en andere partijen die mij inzicht kunnen verschaffen in de markt. Zonder deze informatie kan ik mijn stuk niet afronden. Omdat Pastoe niet meewerkt aan de opdracht en ik weinig tot geen reactie krijg van de Australische retailers is het moeilijk voor mij een ingang te vinden.

Ik ben in mijn zoektocht u op het spoor gekomen en vroeg mij af en / of u beschikbaar zou zijn voor een interview(bij voorkeur via Skype, veel vragen vereisen wat toelichting) of mij misschien in contact kan brengen met een Australische design meubel Retailer voor een interview. Het bedraagt een 20-tal vragen die vooral betrekking hebben op zaken als trends, distributie, inkoopkeuze etc. Kunt u een arme Nederlandse studenten uit de brand helpen?

Met Vriendelijke Groeten,

Robin d'Hondt

FEHT

IBL 4R

Wilma said...

Hoi Robin, arme Nederlands student, Ik ben een ontwerper voor industry, geen retailer. Goed te horen dat Pastoe nog bestaat maar wel jammer dat ze niet meewerken. Het zou wel makkelijker zijn als je een email adres had achtergelaten... Maar probeer het bij perth@district.com.au of info@mobilia.com.au of info@furnitureoptions.com.au
Veel succes!